Veel Gestelde Vragen

VAAK GESTELDE VRAGEN

1. Zijn de LEGO® onderdelen en Minifiguren echt LEGO® Speelgoed?

Ja. Wij verkopen alleen 100% echte LEGO® onderdelen en Minifiguren

2. Zijn de LEGO® onderdelen nieuw of gebruikt?

We verkopen Nieuwe en gebruikte onderdelen De conditie nieuw betekent dat de onderdelen komen uit nieuwe LEGO dozen en alleen aangeraakt zijn om opnieuw verpakt te worden. De LEGO onderdelen zitten in een doorzichtig plastic zakje.

Wij verkopen zowel NIEUWE als GEBRUIKTE Minifiguren Nieuwe Minifiguren komen uit nieuwe sets en zijn nog nooit gebruikt of samengesteld. Ze worden alleen behandeld om te worden herverpakt in een doorzichtige plastic zak.

Gebruikte minifiguren zijn in goede staat maar er is mee gespeeld. Dus kleine slijtage is onvermijdelijk. We verkopen geen minifiguren in slechte staat.

De conditie wordt getoond op elke product pagina.

3. Hoe wordt de prijs berekend?

De prijs op de productpagina is voor een enkele steen of Minifiguur. De meeste onderdelen hebben een minimum aan te kopen hoeveelheid. Voorbeeld. De getoonde prijs is 0,06 EUR. De minimum hoeveelheid is 15. Je wilt er 16 kopen. U kunt er 16 aan het mandje toevoegen. De prijs is dan 0,06 x 16 = 0,9 EUR.

4. Hoeveel bedragen de verzendingskosten naar mijn land?

De verzendingsprijzen zijn gebaseerd op het gewicht en variëren naargelang het land. De verzendingsprijs wordt getoond in het winkelmandje voordat u betaalt.

5. Zal de zending een tracking nummer hebben?

Als de waarde van de bestelling laag is wordt de bestelling verzonden met gewone post en zonder trackingnummer, afhankelijk van het land van bestemming.

6. Moet er een douaneheffing worden betaald?

Dit hangt af van uw land. De meeste landen hebben een andere drempel voor douanerechten. Douanekosten zijn voor de koper. Indien nodig voegen wij CN22 of CN23 douaneaangiften toe en wordt het juiste bedrag hier ingevuld. Vraag ons alstublieft niet om onjuiste informatie in te vullen. We kunnen dit niet doen. Binnen de Europese Unie zijn er nooit douane kosten.

7. Wat is de geschatte levering in mijn land?

De geschatte levertijd varieert van 2-30 dagen, afhankelijk van de bestemming. Als uw artikel na 30 dagen nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op en we zullen een aanvaardbare oplossing vinden. Producten worden verzonden vanuit België, Europa met PostNL, Deutsche Post of Bpost.

Traceergegevens voor PostNL: https://postnl.post/

Traceergegevens voor Bpost; https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=nl

Traceergegevens voor Deutsche Post: https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html?locale=en_GB

 

Andere vragen? Gebruik bij vookeur de live chat rechts onderaan elke pagina. De livechat houdt vragen bij ook als ze niet actief bemand wordt. We zullen zo snel mogelijk uw vraag beantwoorden.